تلفن 021 88316704
Show menu

دانلود مطلب

Yeastar Remote Management یک پلتفرم متمرکز و قدرتمند برای مدیریت و کانفیگ PBX مشتریان می باشد؛ به صورتی که به شما اجازه می دهد بدون نیاز به دسترسی به دستگاه فیزیکی، آن را از راه دور تنظیم کرده و مانیتور نمایید.

با استفاده از قابلیت Remote Management، می توانید پیکربندی مرکز تلفن مشتریان خود را با بکارگیری بستر امن از طریق پروتکل HTTPS، انجام دهید. یعنی، هر فرمان (Command)، دو بار توسط احراز هویت اتصال (Device Connection Authentication) و کنترل دسترسی مبتنی بر نقش (Role-Based Access Control) بررسی می شود.

یکی از مزیت های مهم این قابلیت، امکان کنترل متمرکز دسترسی ها و کاربران بوده و همچنین نیاز به نرم افزارهای ریموت مانند Teamviewer که اخیرا دسترسی به آن ها سخت شده است، را از میان می برد.

معرفی بخش های مختلف پنل Remote Management

برای استفاده از این قابلیت ابتدا لازم است تا یک Yeastar ID دریافت نمایید. برای دریافت Yeastar ID می بایست از طریق کمپانی یستار و یا یکی از نمایندگان رسمی آن همچون شرکت ساعیان ارتباط در ایران، اقدام نمایید.

پس از دریافت این شناسه می توانید از طریق پرتال مربوطه یعنی https://mgt.yeastar.com به این پرتال دسترسی پیدا کنید و با استفاده از همین شناسه در مرکز تلفن های سری S، آن ها را در این پنل اضافه کرده و مدیریت نمایید. در ادامه به معرفی این پنل می پردازیم.

 

- داشبورد

1

در منوی داشبورد پنل می توان یک وضعیت کلی از تمامی دستگاه های PBX را مشاهده نمود.

- در بخش My Device می توان تعداد کلی PBX ها و همچنین تعداد PBX های آنلاین و آفلاین و تعداد Alarm ها را مشاهده کرد.

- در بخش Status می توان وضعیت آنلاین و آفلاین بودن PBX ها را در قالب نمودار مشاهده کرد.

- در بخش Recent Alarms هم می توان هشدار های مربوط به PBX ها را مشاهده نمود.

- در بخش گروه ها نیز می توان گروه بندی های خاص را مانیتور کرد.

 

- Device

2

در این صفحه از دو روش می توان PBX های مورد نظر را اضافه نمود:

1. وارد کردن Yeastar ID و Password داخل مسیر Setting > Remote Management دستگاه های PBX. با این روش دستگاه به صورت اتوماتیک در لیست دستگاه ها اضافه می شود.

2. روش دوم این است که روی گزینه Add کلیک کرده و اطلاعات دستگاه را وارد نمایید. در نهایت یک Authentication Code دریافت می شود که با وارد کردن آن داخل دستگاه PBX در مسیر Setting > Remote Management می توان PBX را به لیست Devices اضافه نمود.

در تصویر زیر دو راه اتصال به Remote Management داخل PBX مشاهده می شود:

3

برای برقراری ارتباط با PBX ابتدا روی گزینه مربوطه کلیک کرده و بازه زمانی اتصال را مانند تصویر زیر تعیین کنید:

4

5

سپس یک لینک دریافت کرده و از طریق آن لینک با PBX مورد نظر ارتباط برقرار خواهید کرد:

6

لازم به ذکر است می توان این بازه زمانی را افزایش داده و یا زودتر از این بازه زمانی ارتباط را Force Disconnect کرد.

در این منو می توان لیست دستگاه ها را با مشخصات کامل مشاهده کرد و همچنین می توان دسترسی های متعدد تعریف کرده و هر دسترسی را به اشخاص خاص داده تا پس از ارتباط با PBX دسترسی های محدود تری داشته باشند.

 

 - Alarm

7

در منوی Alarm می توان هشدار های مربوط به دستگاه ها را مشاهده نمود و تنظیمات مربوطه را اعمال کرد. در بخش تنظیمات می توان برای رخدادهای خاص، آلارم تعریف نمود:

8

 

- Operation Log

9

در منوی Operation Log می توان لاگ دستگاه ها را مانیتور کرد و دسترسی به آن ها را زیر نظر گرفت. و در نهایت در منوی Setting می توان تنظیمات مانند تغییر کلمه عبور و تعریف کاربر ها و ... را اعمال کرد.

اولین کسی باشید که از برنامه های آموزشی ما باخبر می شود


احساس رضایت را با ساعیان ارتباط آینده پیشرو تجربه کنید
آدرس : تهــــران، خیابان مطهـــــری
خیابان اورامان، پلاک ۳۴، واحد ۱۰۴
تلفن‌:‌
۰۲۱   88315442
۰۲۱   ۸۸۳۱۶۷۰۴
۰۲۱   ۸۸۳۱۶۷۱۸
۰۲۱   ۸۸۸۲۶۱۱۷
۰۲۱   ۸۸۳۱۵۳۸۴
[email protected]
arrow-down تماس با ما
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت ساعیان ارتباط آینده پیشرو می‌باشد
scroll to top