تلفن 021 88316704
Show menu

از سال گذشته، شرکت آکووکس Akuvox تمرکز خود را بیشتر بر روی راهکارها و تجهیزات هوشمند همچون اینترکام Intercom و مانیتورهای داخلی (Indoor monitor) قرار داده و تا کنون توانسته است توجه بسیاری از فعالین این حوزه را به خود جلب نماید. علاوه بر این، آکووکس در کنار محصولات سخت افزاری، محصولات نرم افزاری و همچنین راهکار مبتنی بر Cloud را نیز ارائه کرده که این می تواند راهکارهای هوشمند این شرکت را متمایز نماید.

akuvox-Vbell-1

یکی از این راهکارهای نرم افزاری، اپلیکیشن موبایل VBell می باشد که به صورت اختصاصی، یک تلفن نرم افزاری یا همان Softphone بوده و برای ارتباط با اینترکام یا مانیتورهای آکووکس طراحی شده است.

این نرم افزار را که برای اندروید و iOS عرضه شده است، می توانید از طریق لینک های زیر دانلود نمایید:

download-app-store      download-play-store    

پس از نصب برنامه، آن را اجرا کنید:

akuvox-Vbell-2

ابتدا لازم است تا با یک اکانت SIP، این نرم افزار را بر روی سرور رجیستر نمایید. تنظیمات این بخش بسیار آسان بوده و همچون تنظیمات رایج در سایر نرم افزارها می باشد:

akuvox-Vbell-3

نکته: قابلیت تماس تصویری و کدک های مربوطه را برای این داخلی، در مرکز تلفن خود فعال نمایید.

پس از رجیستر شدن داخلی تعریف شده، شما می توانید از طریق داشبود اصلی، اینترکام یا مانیتورهای مورد نظر را تعریف کنید. به عنوان مثال شما یک اینترکام یا Doorphone برای دفتر مرکزی نصب کرده اید؛ این دستگاه با استفاده از یک داخلی SIP بر روی سیستم تلفنی (IP-PBX) شما رجیستر شده است. به همین ترتیب شما می توانید این doorphone را در VBell تعریف نموده و به سادگی با آن ارتباط برقرار کنید.

همانطور که در شکل زیر دیده می شود یک doorphone به نام office تعریف شده است. از طریق آیکون Add Device نیز می توانید دستگاه های دیگر را تعریف کنید. همچنین در این صفحه، تاریخچه ی تماس ها را نیز در اختیار خواهید داشت.

akuvox-Vbell-4

نکته: یکی از قابلیت های مهم intercom و یا doorphone ها آکووکس، پشتیبانی از پروتکل RTSP می باشد. از طریق این پروتکل، جهت مانیتور کردن این دستگاه ها دیگر نیازی به پروتکل SIP نخواهد بود و تجهیزات فوق می توانند با سایر دستگاه هایی که فقط RTSP را پشتیبانی می کنند، ارتباط برقرار نمایند.

فرمت تنظیم RTSP به صورت زیر می باشد:

Rtsp://IP Address/live/cha00_0

akuvox-Vbell-5

پس از تعریف دستگاه، با انتخاب آیکون مربوط به آن، وارد صفحه ی زیر خواهید شد. در این صفحه می توانید با استفاده از گزینه های مختلف، با دستگاه ارتباط برقرار کنید:

akuvox-Vbell-6

ساده ترین راه، برقراری یک مکالمه ی VoIP می باشد و در نهایت می توانید تصویر و صدای doorphone را داشته باشید:

akuvox-Vbell-7

با استفاده از منوی کشویی سمت چپ نیز می توانید سایر تنظیمات مربوط به صدا، تصویر و یا اکانت را تغییر دهید:

akuvox-Vbell-8

اولین کسی باشید که از برنامه های آموزشی ما باخبر می شود


احساس رضایت را با ساعیان ارتباط آینده پیشرو تجربه کنید
آدرس : تهــــران، خیابان مطهـــــری
خیابان اورامان، پلاک ۳۴، واحد ۱۰۴
تلفن‌:‌
۰۲۱   88315442
۰۲۱   ۸۸۳۱۶۷۰۴
۰۲۱   ۸۸۳۱۶۷۱۸
۰۲۱   ۸۸۸۲۶۱۱۷
۰۲۱   ۸۸۳۱۵۳۸۴
[email protected]
arrow-down تماس با ما
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت ساعیان ارتباط آینده پیشرو می‌باشد
scroll to top