تلفن 021 88316704
Show menu

محصول این هفته تلفن های مدیریتی آکووکس هست که به دلیل محبوبیت تلفن های تحت شبکه Akuvox این تلفن ها را انتخاب کردیم.

introduce-IP-Phone-akuvox

تلفن به خودی خود قطعا نیاز به معرفی نداره و جزئی از زندگی آدم ها محسوب میشه، حالا چه به صورت با سیم و چه به صورت بدون سیم و یا موبایل؛ اما تلفن هایی که به شبکه ی آی پی (IP) وصل می شوند، نسبتا جدید بوده و با وجود اینکه خیلی از کارمندان روی میز خودشون از آن ها استفاده می کنند، از نحوه ی کارکرداش اطلاعی ندارند.

تلفن های تحت شبکه با عناوین مختلفی شناخته می شوند: تلفن IP، تلفن سیپ (SIP) یا سیپ فون، تلفن ویپ (VoIP)، ویپ فون، آی پی فون یا IPPhone. همه ی این القاب به این بزرگوار فقط یک کارکرد رو مشخص می کنه و اون هم تلفنی هست که در بستر شبکه و با استفاده از پروتکل های VoIP، کار می کند.

باز برمی گردیم به تلفن های معمولی خانگی یا تلفن های اداری که در کنار سانترال ها بکار گرفته می شدند، اگر دقت کرده باشید، بعضی از تلفن ها مثلا صفحه ی بزرگ تری دارند یا مثلا تلفن منشی ها در ادارات دکمه های زیادی داره که معمولا چشمک میزنن، سبز و یا قرمز میشن! ولی مابقی همکاران آقا و یا خانم منشی، روی میزشون یک تلفن ساده دارند. یا مثلا وقتی تشریف می برید پیش آقای رئیس (لقب اکثر بزرگواران در ادارات دولتی)، روی میزشان یک دستگاه عظیم الجثه ای می بینید که همان تلفن هست، اما از نوع مدیریتی آن!

در دنیای ویپ و تلفن های IP هم این داستان صادق هست، بخشی از کاربران، تلفن های ساده و اصطلاحا کارمندی دارند و بعضی از کاربران هم تلفن های پیشرفته تر. مدیران ارجمند هم حتما به خاطر اهمیت کارشون، و نه به خاطر رنگین بودن خونشان، نیاز به تلفن های پیشرفته تر دارند؛ مثلا تلفنی که باهاش بتونن همزمان چند تماس رو پاسخ بدن یا کنفرانس کنند، وضعیت داخلی های همکاران پر مراجعه رو ببینند یعنی همون کلیدهای BLF، و اگر مدیر علاقه داشت تصاویر زیبای سایر بزرگواران و مدیران رو هم ببیند، باید تلفن با قابلیت تماس و یا کنفرانس تصویری داشته باشد.

سیپ فون ها مثل تلفن های سنتی، معمولا غول پیکر نیستند و نسبتا طراحی بهتر و شکیل تری دارند و بر اساس نیاز مدیر یا کارشناس ارشد، می بایست مدل مناسب با قابلیت های مورد نیاز خریداری شود. بدیهی هست که در این اوضاع خراب اقتصادی و گرونی دلار و غیره، قیمت این تلفن ها از باقی مدل ها بالاتر باشد که همینطور هم هست. البته مثال های نقض هم بسیار یافت می شود، یعنی تلفن های یوزد (used) و یا ریفربیشد (refurbished) اجنبی ها ! که ما معمولا پیشنهاد نمی کنیم و به مشتری هامون تلفن تمیز و سالم و دست اول میدیم که لذت بوی نوی پلاستیک آن را بچشند.

شرکت ما یعنی ساعیان ارتباط، از ابتدای فعالیت خودش، با برندهای مختلفی در این حوزه کار کرده که بیشتر برندها معتبر و شناخته ای بودند و یا هستند. اما یکی از برندهایی که ما به دلیل کیفیت بالای محصولاتش بیشتر روش تمرکز کردیم و از ابتدا سعی کردیم تا این برند رو به بازار معرفی کنیم، آکووکس (Akuvox) بوده که ابتدا فعالیت خودش رو با تلفن های ویپ شروع کرد و در حال حاضر محصولات اینترکام (همون دربازکن های آی پی) متنوعی رو به تولیدات خودش اضافه کرده است.

تلفن های آکووکس در مدل های کارشناسی، مدیریتی و تصویری ارائه شدند که به صورت خاص مدل های R59P ،R63G و R47P تلفن های مناسب برای مدیران محسوب می شوند. در زیر هم تصاویر این مدل ها به همراه لینک صفحه ی مربوط بهشون که اطلاعات و جزئیات بیشتری آنجا در دسترس هست رو قرار دادیم.

R47P-R59P-R63G-1    R47P-R59P-R63G-2   R47P-R59P-R63G-3      

همونطور که اشاره کردیم این تلفن های مدیریتی تعداد تماس همزمان بیشتری رو پشتیبانی می کنند یا اصطلاحا اکانت سیپ بیشتری دارند یا چند لاین (Line) هستند. در کنار این خصیصه، وجود صفحه ی رنگی یا صفحه ای که اندازش بزرگ باشه و چشمان خسته ی مدیر فشار کمتری رو برای دیدن تحمل کنه، در این دسته بندی تعبیه شده اند. دکمه های قابل برنامه ریزی هم یکی دیگه از قابلیت های تلفن های آکووکس هست که به راحتی می تونید قابلیت BLF رو برای کلید های مورد نظرتون تعریف کنید. در آخر هم در تلفن تصویری R47P یک تلفن اندرویدی 7 اینچی دارید که هر کاری که با یک موبایل با این مشخصات انجام میدید رو می تونید با اون هم تجربه کنید؛ البته سیم کارت نمیخوره !!

اولین کسی باشید که از برنامه های آموزشی ما باخبر می شود


 
احساس رضایت را با ساعیان ارتباط آینده پیشرو تجربه کنید
آدرس : تهــــران، خیابان مطهـــــری
خیابان اورامان، پلاک ۳۴، واحد ۱۰۴
تلفن‌:‌
۰۲۱   88315442
۰۲۱   ۸۸۳۱۶۷۰۴
۰۲۱   ۸۸۳۱۶۷۱۸
۰۲۱   ۸۸۸۲۶۱۱۷
۰۲۱   ۸۸۳۱۵۳۸۴
[email protected]
arrow-down تماس با ما
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت ساعیان ارتباط آینده پیشرو می‌باشد
scroll to top