سيستم NG-IPCC118 با درک نيازهای مراکز اطلاع رسانی 118 شرکت مخابرات و با توجه به تکنولوژيهای بروز طراحی و پياده سازی شده است. شرکت ساعيان ارتباط با آشنايي از مشکلات و نقاط ضعف سيستمهای سنتی 118 به ارائه اين محصول جديد با بهره گيری از تکنولوژی VOIP نموده است.
محصول فوق بر روی پلتفرم IP Contact Center اين شرکت پياده سازی شده است که طراحی مبتنی بر وب داشته و با توجه به استفاده از زبان Java بصورت صد در صد بدون وابستگی به سيستم عامل و سخت افزار می باشد. استفاده از پلتفرم فوق امکان تجميع کليه سرويسهای خدماتی نظير ساعت گويا، اوقات شرعی، پست صوتی، خرابی تلفن و 118 را بر روی يک سيستم فراهم نموده است که در صورت نياز مشتری به NG-IPCC118 افزوده خواهند شد.
ويژگيهای مهم سيستم NG-IPCC118:
- طراحی مبتنی بر VOIP
- بهره گيری از نرم افزارهای اپراتوری و مديريتی بصورت کاملا" web based
- پياده سازی بر روی پلت فرم Linux
- ارائه الگوريتمهای متنوع در توزيع مکالمات
- بهره گيری از وروديهای متنوع E1، IP يا Analog
- پشتيبانی از سيگنالينگهای PRI، SS7 و CAS در محيط TDM و SIP در محيط IP
- اعلام اتوماتيک کد اپراتوری، شماره تلفن جستجو شده بهمراه قابليت تکرار شماره در صورت درخواست مشترک
- امکان ثبت CallerID مزاحمان به درخواست اپراتور جهت پيگيری سوپروايزر
- کنترل نحوه برخورد اپراتورها از طريق شنود مکالمات آنها
- امکان ضبط مکالمات بدون محدوديت تعداد
- قابليت تبادل پيام نوشتاری بين اپراتورها
- قابليت تعريف حروف مشابه در هنگام جستجوی اپراتور
- جداسازی مشترکين حقيقی و حقوقی به درخواست مشتری
- امکان تعريف کد و يا حروف مخفف دلخواه برای گروههای شغلی توسط سوپروايزر
- شيفت های کاری متنوع
- سطوح دسترسی مختلف برای کاربران و ثبت فعاليتهای هر کاربر بطور مجزا
- امکان جستجوی معکوس شماره تلفن
- پشتيبانی از صف انتظار
- دريافت اطلاعات مشترکين بصورت Online ، CD يا دستی
- E-Working
- امکان تمرکز خدمات چندين شهرستان و جستجو پيش فرض در شهرستان مذکور بر اساس پيش شماره وارده
شرکت ساعیان ارتباط به منظور فراهم آوردن امکانات بیشتر برای مدیران و سرپرستان و پشتیبانی از ارتباطات چند کاناله با مشتریان محصول دیگری به نام مرکز تماس NG-IPCC را به شرکت ها و سازمان ها ارائه می کند.