یکی از قابلیت هایی که بیشتر در مراکز تماس مورد نیاز می باشد، اعلام کد اپراتور به تماس گیرنده قبل از پاسخ دهی به تماس است. از طریق این قابلیت، تماس گیرنده می تواند در صورت بروز هر گونه مشکل و نیاز به پیگیری مجدد، از طریق کد اپراتور، اقدامات لازم را انجام دهد.
در مراکز تلفن سری S یستار، می توان این قابلیت یعنی Agent ID Announcement را به سادگی برای هر یک از صف های مورد نظر در منوی صوتی IVR خود فعال نمود که در ادامه تنظیمات مربوطه را بررسی خواهیم کرد.
تنظیمات:
برای این کار ابتدا پس از ورود به محیط گرافیکی وب مرکز تلفن، وارد مسیر زیر شوید:
Setting >Call Feature >Queue
سپس مانند تصویر بالا Queue یا همان صف مورد نظر را Edit کنید. در مرحله بعد روی لبه Caller Experience Settings کلیک نمایید:
در این صفحه همانطور که در تصویر بالا مشخص می باشد با فعال سازی Agent ID Announcement می توان این قابلیت را فراهم کرد به طوری که پس از پاسخگویی تماس توسط یکی از اپراتورها، ابتدا پیام مورد نظر برای مشتری پخش شده و سپس ارتباط با کارشناس برقرار می شود. در صورت بارگذاری فایل صوتی، ابتدا شماره ی داخلی اپراتور و سپس پیام صوتی مورد نظر پخش می گردد.