با عنایت به رشد روزافزون شرکت های مبتنی بر خدمات ارزش افزوده ی تلفن همراه، در این مطلب قرار است به پروژه ی سیستم تلفنی اجرا شده در سامانه جیرینگ (زیرمجموعه شرکت همراه اول) پرداخته شود. با توجه به ماهیت این نوع از کسب و کارها و استفاده از مرکز پشتیبانی پاسخگوی ۲۴ ساعته، بدون تردید سیستم ویپ کمک شایانی به مدیریت منابع و افزایش راندمان خواهد داشت.
در این پروژه از مرکز تلفن پرظرفیت یستار مدل U510 استفاده شد که علاوه بر اینکه از یه لینک E1 پشتیبانی کرده، قابلیت ضبط مکالمات و مدیریت کامل کلیه تماس ها را نیز داراست. علاوه بر آن، گیت وی TA1610 نیز به جهت اتصال ۱۶ خط شهری بکار گرفته شد تا خطوط آنالوگ FXO نیز به مرکز تلفن متصل شوند. در گام بعدی با توجه به بکارگیری دستگاه های فکس سخت افزاری، مبدل های تک پورت و دو پورت FXS تحت عنوان TA100 ,TA200 درنظر گرفته شد که ضمناً امکان اتصال تلفن های آنالوگ سنتی را نیز فراهم کردند. آنچه که مدیران این شرکت اظهار می کنند این است که این پروژه باعث کاهش هزینه ها، رصد نمودن میزان کارایی اپراتورها و در نهایت ارتقاء کیفیت خدمات رسانی شده است.